Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du villkoren och vår användning av cookies.
By continuing use this site, you agree to the Terms & Conditions and our use of cookies.

KAN JAG BYTA ELLER LÄMNA TILLBAKA EN VARA?

På våra produkter har du inget öppet köp. Men skulle du inte vara nöjd, så har du rätt till att byta din vara inom 30 dagar.

När vi mottagit din retur kommer du få ett separat mail med en tillgodokod som du sedan kan använda på hemsidan.

HUR FUNKAR DET MED RETUR?

Vi erbjuder ingen gratis retur via post.

Det du kan göra är att ta med dig din vara in till butiken, så kan vi hjälpa dig där med ditt byte.

Om du inte har möjlighet att komma in till butiken så går det bra att du skicka tillbaka det till oss.

Vi kan tyvärr inte ta ansvar om ditt paket kommer bort. Så se till att skicka det med POSTNORD rekommenderat brev.

HUR VET JAG ATT DET KOMMIT FRAM?

När vi mottagit din retur kommer du få en returbekräftelse via mail. Behandlingstiden kan ta upp till 7 arbetsdagar.

 

JAG HAR INTE FÅTT VARAN MEN ÄNDÅ FÅTT EN RETURBEKRÄFTELSE?

Det kan tyvärr bli så att en/flera vara/varor på din order sålts i butiken innan vi har hunnit plocka den.

Då kommer du få en returbekräftelse och en kreditfaktura på det som inte längre finns.

BYTE

Inom 30 dagar har du alltid rätt till att byta din vara.

Alla varor skickas ut med en plombering för att försäkra oss om att smycket/silvret inte använts.

Borttagen plombering = Ingen bytesrätt.

UNDANTAG RETUR

Om vi missat att redovisa en skada eller något fel på varan du beställt så har du rätt att få dina pengar tillbaka.

VÄNLIGEN NOTERA

Tänk på att alla varor som skickas tillbaka till oss ska vara i ursprungsskick samt ha kvar plomberingen.

Byte gäller ej för Ändrade/graverade produkter.

Läs mer om våra köpevillkor här.

UTNYTTJANDE AV RETURPOLICY

Om det finns rimliga motiv att misstänka att en kund missbrukar returpolicyn på ett icke-hållbart sätt, har vi rätt att avbryta pågående beställningar och/eller pausa kunden från framtida köp. Observera att policyn endast gäller fall där beteendet är systematiskt och kan därmed inte tillämpas på slumpmässiga eller enskilda fall. Exempel på dessa fall är återförsäljning av beställda produkter, ohållbart och överdrivet köpbeteende eller bedrägeri.